Maak geweldige pixelkunst met 100 mooie pixelkunst-scenario’s uit Phils avontuurlijke reis rond de aarde!
Phil's Epic Fill-a-Pix Adventure is een nieuwe puzzelgame gebaseerd op afbeeldingen en logica, van de makers van Pic-a-Pix Colour. Deze keer zet je gigantisch scrolbare puzzels van wel 100 vakjes breed in elkaar, en onthul je afbeeldingen die nog nooit zo groot en gedetailleerd waren!
Met de unieke ‘Smart Cursor’ was het spelen nog nooit zo vloeiend en voldoenend. Er zijn ook opties die laten zien hoe ver je zit, en je op weg helpen zodat je nooit vast komt te zitten.
In deze mix van Mijnenveger en Picross laat elk aanwijzingsnummer je zien hoeveel vakjes in een veld van negen (de aanwijzing en de acht vakjes errond) zwart ingekleurd moeten worden.
Dit is de enige regel die je moet kennen om Phil's Epic Fill-a-Pix Adventure te spelen, maar wees slim en leer alle technieken via een interactieve tutorial die bij de game inbegrepen zit!