Parking Star 3D
In Parking Star 3D, park the car as quickly as possible, while keeping any damage to your ride to a minimum and grab the "Park Star"! Use your accomplished driving skills to park at specific locations as fast as possible in a realistic car parking simulator.
Enjoy famous places from around the world by driving! Visit the Tokyo Tower, the Louvre Museum in Paris, the Burj Al Arab Hotel in Dubai, and Tienanmen Square. With bonuses awarded for passing a level, you can upgrade your vehicle – or just buy a new car altogether!