Bird Mania Christmas 3D
Christmas time is almost here and the skies are crowded with Santa's elves delivering presents across the globe. Mojo the bird is still mid-flight in his pursuit of sunny Africa, so with a little Christmas spirit and Santa's hat it's time to turn up the turbo and fly full blast to Africa!
Glide past snowcapped pine trees, dashing into enemies for bonuses and collecting clusters of stars and shiny Christmas baubles. Whisk your way through the icy worlds scattered with candy canes and gingerbread, and climb to the top of the online leaderboards. Try not to spoil Christmas and avoid crashing into Santa's elves in this cheery holiday edition of Bird Mania.