Christmas Night Archery
Test your skills and play this Christmas-themed archery game. You can choose from two game modes with three variants.
In Classic mode, your task is to reach the high score with 10 arrows from five, 10 or 15 metres. In the arcade mode you have 30, 45 or 60 seconds to beat your highest score.