Little Ninja Brothers
Little Ninja Brothers is the second in a series. Join Jack and Ryu on an adventure with action and role-playing elements, as you defeat the Yoma Clan and bring peace to Chinaland.
Invite a friend along to share the skirmishes in two-player mode, and take a break from adventuring with various sporting events.