NASCAR Rivals 2022 Patriotic Pack
The NASCAR Rivals 2022 Patriotic Pack includes 30 alternate schemes from the 2022 NASCAR Cup Series season, mostly featuring the patriotic schemes used in the Memorial Day and Fourth of July race weekends at Charlotte Motor Speedway and Road America. Plus the addition of Noah Gragson’s no. 16 car for Kaulig Racing and legendary driver Bill Elliott. Players will also receive five new and unique Challenges, inspired by real-life events that took place during the 2022 NASCAR Cup Series season.