Expansion 5: Winter Schemes
Warm up with this expansion for the Dresden Files Cooperative Card Game! Includes two alternative character decks — WINTER KNIGHT HARRY and WINTER LADY MOLLY — and two new book decks — COLD DAYS and SKIN GAME.