Expansion 4: Dead Ends
Step lively as more of Harry's friends join you in this expansion for the Dresden Files Cooperative Card Game! Includes two new character decks — JARED KINCAID and MORTIMER LINDQUIST — and two new book decks — CHANGES and GHOST STORY.