EBINA / KORG gadget for Nintendo Switch additional gadget
This is a synth gadget inspired by the Darius arcade cabinet and its distinctive three-screen design. Synth sounds have been recorded from arcade games such as Darius and The Ninja Warriors. Through collaboration with Taito, we are reproducing FM tone generator sounds (mostly), successfully reproducing sounds of these legendary arcade games.