Drowning in Your Kiss: Ota
A week of kisses! Can you bear a week of his kisses getting sweeter and sweeter by the day? Where will he kiss you next?! Monday: Kiss Command. Tuesday: Hello Kiss. Wednesday: Whose Kiss Do You Like Best? Can you make it to Sunday?!