CrossCode: Ninja Skin
This downloadable content is a cosmetic change for the protagonist of the game, Lea. It offers no specific benefits besides looking rather cool. It has been a reward for Indiegogo backers and is now also available for purchase. The Ninja Skin is cool. And that's it.