Constellations of Love: Teorus
Gazing at a star chart, your thoughts turn to the night sky... When Teorus' powers grow too strong, you and he travel through time into the past! There, you meet your childhood self, but as he grants wishes from the past, he alters the future!. Does this mean you'll never meet Teorus?