Constellations of Love: Leon
Gazing at a star chart, your thoughts turn to the night sky... Leon, ruler of Leo, is a spring star sign and not at his most powerful in the autumn. When the king weakens Leon, you're affected too! What will Leon risk to keep you safe!?