Constellations of Love: Ichthys
Gazing at a star chart, your thoughts turn to the night sky... You're having an amazing time on a beach date when you're suddenly cursed... Now, you and Ichthys are bound together just like the stars of the Pisces constellation! You're going to have to sleep, bathe, and do EVERYTHING together!