Constellations of Love: Huedhaut
Gazing at a star chart, your thoughts turn to the night sky... A renowned astrologist says you and Aquarius Huedhaut are completely incompatible! When you start to worry that being with you may make Huedhaut unhappy, your god reveals the true depth of his love for you...