Character Pack #3
Add the Courtesan, Shape Shifter and Genie to your Talisman: Digital Edition character roster with this pack.
The seductive Courtesan knows how to get what she wants! Using her natural charms, you can convince other characters to ‘gift’ you their prized possessions. Entrance their followers into joining your cause and captivate strangers with your skills!