In shops now: Wii U
Today's the day: Wii U is out now across the UK! With its extraordinary new controller – the Wii U GamePad – Nintendo's new home console offers experiences you won't find anywhere else. With a rich launch day line-up of 24 packaged games everyone can find something to enjoy, whether playing alone or together with friends and family.
Among the launch line-up you'll find Nintendo Land andNew Super Mario Bros U! Mario's Wii U debut is packed with classic platforming action and new challenges sure to keep you coming back for more. With the option to play as your Mii, brand new modes, support for five players* and unique GamePad functionality it's the perfect title for Mario fans and newcomers too! Nintendo Land brings a vibrant theme park to life on your TV, with 12 exciting attractions based on beloved Nintendo franchises that offer multiple levels and hours of gameplay. Whether you're playing solo, against other players* or co-operatively, you're sure to find a favourite attraction. With all this fun in one box, it's no surprise that Nintendo Land comes packaged with the Wii U Premium Pack!
To help you get the most out of Wii U from the very first day we've already put together a Wii U information guide for you! Head to this helpful article to get an overview on system updates, storage options, connecting online and more!
If you'd like to know more about Wii U, get a listing of the console packs available, find out about accessories, see tech specs and more, make sure you pay a visit to ourofficial Wii U website.