In Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky, you’ll explore a myriad of dungeons with your partner Pokémon by your side in a quest to save the world from destruction. Now you can also embark on special new missions by using passwords available from the official Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky website.
Face off against the crafty King Metang, head to Shimmer Desert for a dancing duel with Ludicolo or experience the thrills of the great outdoors with the risk-taking Tyrogue – these are just some of the missions that are yours to take on, should you accept the challenge.
Just navigate to the Missions Revealed section of the website and check out the different missions available to you. Once you select one, you can either download it via Nintendo Wi-Fi Connection or use the password provided to access the challenge from the Main Menu screen of your game. May the best Pokémon win!