When the Mega Man series made the technological leap from NES to Super Nintendo, so too did Mega Man himself.
Like Mega Man, X must battle through each thrilling stage and defeat the boss to capture its weapon for his own. But unlike Mega Man, X can dash, climb walls and collect armour to upgrade his abilities!