Pikmin 1
A crash-landing, an uncharted planet, and a strange but exciting discovery for Captain Olimar! Rebuild his spaceship with the help of tiny plant creatures called Pikmin and explore an overgrown world in this HD version of the Nintendo GameCube classic.
A captain’s work is never done! Return to the strange planet and hunt for precious treasures, using the talents of the Pikmin and your new assistant to lighten the load in this HD version of the Nintendo GameCube classic.