Fight your way to the top of the Galactic Superhero Rankings!
Whip out your Beam Katana and get ready to face the galaxy’s most nefarious superheroes in No More Heroes 3 for Nintendo Switch! Become the legendary otaku assassin Travis Touchdown, as you slice and dice your way to victory in an over-the-top, action-packed mission to save the world from alien invaders.
After a long, soul-searching journey, top-ranked assassin Travis Touchdown returns to his hometown of Santa Destroy…just in time for aliens to invade!
The mastermind behind this intergalactic imposition is none other than the criminal overlord, Jess-Baptiste VI, known to his friends as Prince FU.
To decide Earth’s fate, FU establishes the Galactic Superhero Rankings, made up of the galaxy’s most deadly alien assassins – AKA, the buddies he made while incarcerated at the Blackhole Prison.
Never one to back down from a fight, Travis must work his way back up the rankings and reclaim his title….oh, and save the planet!
A passing assassin and proud geek who has twice claimed the number one spot on the assassin rankings. Can he reclaim that spot a third time?
A criminal who puts the “extra” in extra-terrestrial and holds the top spot of the Galactic Super Hero Rankings. After visiting Earth as a larva, this self-proclaimed “goddamn superhero” returns 20 years later to take it over.
An interstellar wormhole bandit, and one of the first to arrive in the assault on Santa Destroy.
An agent of the United Assassins Association who also happens to be Travis’s wife. The two of them have an…interesting history.
A skilled swordswoman who once faced Travis in a gruesome battle to the death. Her life was spared, and now Shinobu fights alongside Travis as her “master”.
This baseball bat-wielding psycho was a victim of Travis’ rise to assassination supremacy until she was resurrected by a phantom games console. …Don’t ask.
To rise through the ranks, you’ll need to take down the galaxy’s most lethal assassins one-by-one in Ranked Matches. Use your trusty Beam Katana to hack and slash your way through the goons and grunts that stand between you and your mark.