Play as Tao or Xiang, two pandas, and help them organize their boxes as efficiently as possible to earn a maximum of bamboos!
You'll need a lot of thinking skills in this mix of sliding game and classic puzzle platformer, to solve the levels of increasing difficulty. Also, with 12 cooperative levels to play with a friend.
Slide parts of the level to create new paths for your panda and get the box to its place. But be careful with the number of movements, you can obtain the precious golden bamboo or make your little panda cry.