Road 96 - Full Journey
Whether you’ve been hearing of Road 96 for a while or only recently, it is high time to find out for yourself what it is all about.
Discover the oh-so-colorful country of Petria and its cast of characters. Challenge your beliefs in Road 96: Mile 0 and your fate in Road 96. All of which whilst listening to amazing soundtracks composed by talented artists.
The beauty of it is that both games can be played in any order so what are you waiting for?