Fuga: Melodies of Steel 2
A year has passed since the events of Fuga: Melodies of Steel. The war was fought and won. Life went on.
That is, until the children are summoned to Pharaoh to aid with the investigation of the recovered Taranis. During their survey, the Taranis suddenly goes haywire and sets out on a deadly rampage, trapping and absconding with a number of their party. The remaining children and Malt board their erstwhile enemy—the dread tank Tarascus—to chase after the Taranis and save their friends.
New additions to the battle system based on player feedback such as the reworked Soul Cannon and newly implemented Managarm allows for cutting-edge tactical gameplay!
The choices you make affect the Judgment Gauges, ultimately changing how events play out. You are the author of your own story.
The weight of despair, rage, and loss will shake you to your core in Fuga: Melodies of Steel 2—the RPG of hard choices and tough decisions!
The Deluxe Edition features a digital art book, a mini-soundtrack, and other bonuses that can be used in-game.
①Sleepwear costumes for all characters (can be used during intermission and expedition)
②Dummy Energy for the Managarm (can use the Managarm 1 time without using a character's life force)
③Dummy Soul for the Soul Cannon (can use the Soul Cannon 1 time without sacrificing a character)