Anima: Gate of Memories - The Nameless Chronicles
Anima The Nameless Chronicles is a third person action RPG that tells the story of a man without name, an immortal being cursed to walk the world until the end of time.
When a shadow of his past rises again, he will be forced to take part in a conflict in which the very existence is in question.
The Nameless Chronicles is the second videogame set in the world of Gaia, from the Anima: Beyond Fantasy RPG table-top books. You will enjoy a deep and multifaceted story where your choices directly impact the journey and decide your fate.