Pop Superstar: Road to Celebrity
Evolve into the greatest Pop Superstar! Get immersed in the enthralling and interactive success story of a young hopeful in the music milieu evolving into the greatest pop star in the world!
There are four musical mini-games: Guitar, Singing, Drums, and Dance. Record your voice, take your own photos, and sign autographs! And why not pair up with friends and take on the two multiplayer modes for 2-4 players?