3D Mahjong
Relax your mind with the ancient game of tiles. 3D Mahjong features 50 layouts of the traditional tile-matching game in 3D, each with millions of different shuffles to play. The game's style and interface has been designed for easy intuitive operation with the stylus or +Control Pad. The graphics can be customised with six fabulous tile sets and backgrounds. Sit back, relax and enjoy the endless challenge with this Mahjong game collection. Additional brain-sharpening challenges come with the extra mini-games "Memory" and "Matching". Please note that elements of this software may have been featured in previously released software.