SpongeBob SquigglePants
THQ and WayForward Technologies, Inc ask you to ready your squiggly-wiggly stylus hand and your funny bone too – they’re taking under-the-sea silliness to the next level in SpongeBob SquigglePants on Nintendo 3DS.
Fronted by Patchy the Pirate (President of the SpongeBob fan club) in live-action video, this crazy, creative game will challenge you to tap, flick, squiggle and scribble your way through over 100 Nanogame challenges – in full 3D. Quick wits are required as standard, because you’ll be faced with numerous tiny challenges to sort out super-fast, one after the other – and what’s more, the Nanogames feature never-before-seen art collections from the Nickelodeon vault! It’s so coral!
If you can keep up with the fast ‘n’ frantic pace you can wiggle your way through seven super squiggly, zany game worlds, as only Nickelodeon can make! Combining laugh-out-loud humour with clever, quick as a bunny gameplay, SpongeBob SquigglePants for Nintendo 3DS is guaranteed to break out some smiles!