Baron Von Sottendorff is an aristocrat in the early 20th century. He doesn't know it, but he is actually trapped in a grid drawing of his mansion, created by his own lunatic mind.
Try to free Baron Von Sottendorff from his own madness. To do this, you must overcome the challenges that appear along the way. As you solve the different puzzles, you receive objects that will help you unlock memories from his life. The more memories you get, the closer you are to regaining his sanity.
Go crazy and help the Baron get his sanity back! But be careful... the rooms of the mansion move about and it's easy to get lost!