In a vast world of adventure, where the action stretches as far as the eye can see, you must battle evil in the sprawling RPG Xenoblade Chronicles 3D, only for New Nintendo 3DS and New Nintendo 3DS XL.
An almighty crash heralded the sudden arrival of the Bionis and the Mechonis to this world, for the two titans were locked in a timeless battle. Once the dust had settled, only their corpses remained. Now, the Bionis' enormous body, covered in lush plains, is home to a developed civilisation, the Homs. But life on Bionis was not destined to flourish forever.
Xenoblade Chronicles 3D was developed exclusively for New Nintendo 3DS and New Nintendo 3DS XL. Both offer new customisation options, new speed, new controls, new 3D viewing and a whole new experience!