Xenoblade Chronicles 3D
In een wereld vol avontuur, die zich uitstrekt zo ver het oog reikt, moet je het opnemen tegen het kwaad. Welkom bij Xenoblade Chronicles 3D, een enorme RPG, exclusief voor de New Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS XL.
Een oorverdovende knal kondigde de plotselinge komst van Bionis en Mechonis naar deze wereld aan. De twee titanen waren verwikkeld in een oneindig gevecht. Toen het stof optrok, bleven alleen hun levenloze lichamen over. Nu vormt het gigantische lichaam van Bionis, dat zover het oog reikt bedekt is met weelderige vlaktes, een thuis voor een ontwikkelde beschaving: de Homs. Het leven op Bionis was echter niet voorbestemd voor eeuwige bloei.
Xenoblade Chronicles 3D is exclusief voor de New Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS XL ontwikkeld. Beide systemen zijn sneller en bieden nieuwe aanpassingsmogelijkheden, een nieuwe besturing, een nieuwe 3D-weergave en een volledig nieuwe ervaring!