Grand Theft Auto
Dodge the cops and avenge your friend's death in this new interpretation of Rockstar's classic crime caper! Grand Theft Auto offers an entire urban landscape for you to explore; and with a selection of vehicles like sports cars, SWAT vans and even tanks at your disposal, you'll never grow tired of cruising Liberty City's mean streets. Take part in hundreds of side missions, driving as a paramedic, fire fighter or taxi driver - or concentrate on the main mission and hunt down the killers who took out your buddy. GTA's legendary open-ended gameplay puts you in the driving seat!