Grand Theft Auto
Ontwijk de politie en wreek de dood van je vriend in deze draagbare interpretatie van Rockstars crime klassieker! Grand Theft Auto biedt je een volledige stad om in rond te crossen met sprotwagens, SWAT busjes en zelfs tanks! De geslepen straten van Liberty City barsten van de uitdagingen (test je kwaliteiten als brandweer of taxi chauffeur bijvoorbeeld) maar je kunt je ook puur op je voornaamste missie concentreren en de moordenaars van je maatje opspeuren. In GTA heb jij het stuur in handen...