Contra Advance is a thrilling remake of the Super Nintendo’s hit shooter. Arm yourself with awesome weapons including the Spread Shot, laser and flamethrower, and face off against massive hordes of aliens, robots and monsters to stop the evil Red Falcon from taking over the world!
Featuring all-new levels and graphics, Contra Advance’s fast-paced action is complemented by original levels exclusive to this Game Boy Advance version.