Contra Advance is een spannende remake van de populaire shooter voor de Super Nintendo. Voorzie jezelf van geweldige wapens, waaronder het multischotgeweer, de laser en de vlammenwerper, en neem het op tegen talloze hordes aliens, robots en monsters om de kwaadaardige Red Falcon tegen te houden in zijn poging om de wereld te veroveren!
Ontdek gloednieuwe levels en graphics. De razendsnelle actie van Contra Advance is compleet dankzij de exclusieve originele levels voor deze Game Boy Advance-versie.