#InfiniPrison
∞ Nakana.io will donate their net revenue from your purchase to the UN Refugee Agency. It provides protection, shelter, health and education to the millions of people who have been forced to flee from their homes and restart their lives.
Visit the website Nakana.io to get more detail on how the DLC sales will be used.