Nakana Bundle #1 (Soul Searching + A Night at the Races + Infini)
Embark on a single or multiplayer survival adventure made of meaningful encounters with others...and yourself.
● A unique narrative - you play as the player, and face their challenges on and off the screen.
● Challenging Arcade-Platformer gameplay - easy to learn, hard to master. Perfect for speedruns.