Tongue Tale
Leap, stick, and swing your way through the enchanting realms of Tongue Tale – a vibrant 2D platformer where you step into the webbed feet of a fearless blue frog!
Can you navigate the challenging terrains, overcome the daunting bosses, and prove that even a tiny frog can rise to hero status? Get ready for Tongue Tale!