Mondealy
In the fantasy world of Mondealy, one beautiful night, you find yourself in an underground kingdom called Dargratt. You quickly get to know its inhabitants and even the princess herself, with whom, later on, there are many adventures to be had. You can learn many details about the characters, their relationships and the world itself. So what misfortunes may await the characters in such a magical and picturesque kingdom?