In 2019 sluiten we het Wii-winkelkanaal dat gebruikt wordt op de Wii en de Wii U. Dit kanaal is in gebruik sinds december 2006.
In deze rubriek verschaffen we gedetailleerde informatie over allerlei onderwerpen die te maken hebben met WiiWare. Met stapsgewijze instructies over hoe je online kunt gaan met je Wii en een video met uitleg over hoe je Nintendo Points kunt gebruiken, is de rubriek Instructievideo's een vriend die je op weg helpt om te genieten van wat WiiWare je allemaal te bieden heeft.