Veelgestelde vragen Splatoon 2: Octo Expansion
Splatoon 2: Octo Expansion is een singleplayer-avontuur met meer dan 80 missies waarin je voor het eerst als een Octoling kunt spelen! Als je Splatoon 2: Octo Expansion downloadt, ontvang je ook meteen speciale uitrusting met Octo-thema (Octo-studiokoptelefoon en Octo-laagjesshirt) die je meteen kunt gebruiken!
Kan ik de content van Splatoon 2: Octo Expansion ook spelen als ik Splatoon 2 niet heb?
Wat zijn de verschillen tussen de twee manieren om Splatoon 2: Octo Expansion te krijgen?
Nee, er wordt geen korting gegeven omdat Splatoon 2: Octo Expansion gratis is inbegrepen bij een actief lidmaatschap.
Kunnen andere gebruikers op hetzelfde Nintendo Switch-systeem de content van Splatoon 2: Octo Expansion spelen als ik de enige ben die Splatoon 2: Octo Expansion gekocht heeft?