Het lukt niet om de content van de Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas te openen
Volg deze stappen als het je niet lukt om op circuits te racen of personages te gebruiken die zijn inbegrepen in de Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas op de Nintendo Switch 2 of Nintendo Switch.
Het superster-pictogram geeft aan dat de Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas momenteel is gedownload op je systeem en dat je een gebruiker hebt geselecteerd die toegang heeft tot de DLC.
Als het superster-pictogram niet wordt weergegeven op het titelscherm, is de Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas momenteel niet gedownload op het systeem of de gekozen gebruiker heeft er geen toegang toe.
Als het nog steeds niet lukt om de content van de Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas te openen, kun je contact met ons opnemen voor hulp.
De virtuele gamecard voor de Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas is mogelijk niet ingevoerd op het systeem, of de gegevens voor de DLC zijn mogelijk niet gedownload op het systeem.