De Championship Mode bevat onderdelen uit Super Mario Bros., Super Mario Bros. 3 en Dr. Mario. Spelers moeten drie opeenvolgende, scoregebaseerde uitdagingen in deze spellen voltooien voor een zo hoog mogelijke totaalscore. Het is ook mogelijk om je score op Miiverse te posten, zodat je het kunt opnemen tegen vrienden en andere spelers.