Chronos Twins DX
Treed binnen in de originele wereld van Chronos Twins DX en beleef een fantastisch avontuur vol vernieuwende ideeën die nooit gezien zijn in een ander spel. Dankzij het spelsysteem Dual Gameplay zal je hoofdpersoon Nec in twee verschillende tijdperken tegelijk besturen. Chronos Twins DX test je intelligentie en behendigheid met een mengeling van actie, platforms, avontuur en puzzels.
Als je graag wordt uitgedaagd door een spel, twijfel dan niet... Chronos Twins DX is het spel dat je zoekt.