Bereid je voor op het grootste avontuur van je leven: het Japanse fenomeen Monster Hunter Tri komt naar Europa - alleen voor de Wii.
Monster Hunter Tri speelt zich af in een enorme wereld vol variatie en en plaatst je in de rol van een aanstormend jager die vecht voor roem, rijkdom en de levens van zijn dorpsgenoten. Voorbij de poorten van je nederige onderkomen ligt een levend, ademend universum dat een ongelofelijke verzameling monsters herbergt. Deze verbluffende beesten hebben lange tijd geheerst over alle elementen. Maar met de vrijheid om in elke richting de horizon tegemoet te treden, heb je de kracht om te laten zien dat jij de échte heerser bent over de wereld waarin je leeft. Om verzekerd te zijn van succes, zul je opdrachten moeten voltooien waarbij je monsters op iedere mogelijke manier gevangen neemt of doodt.
Met zijn prachtige beelden en zijn dynamische ecosysteem dat de wereld om je heen echt leven lijkt in te blazen, is Monster Hunter Tri een ervaring die je vast met anderen zult willen delen. Als je wel alleen op jacht gaat, mag je je troosten met de wetenschap dat je hulp krijgt, als je dat wilt, in de vorm van een computergestuurd Cha-Cha-personage. Raap al je moed bijeen en trotseer een wereld waarin alleen de sterksten overleven, en waarin ieder teken van zwakte de jager in de prooi verandert. De monsters zijn altijd al klaar geweest voor de uitdagingen die hun bestaan bedreigen. Kan van jou hetzelfde worden gezegd?