Reis af naar Lake Juliet en help Ashley om de waarheid achter het mysterieuze Project Another en de dood van haar moeder te ontdekken. Ashley zal diep in het verleden moeten duiken om tot antwoorden op de lastige vragen rondom haar familie te komen. Laat je meeslepen door het verhaal en gebruik de Wii-afstandsbediening om aanwijzingen te vinden, puzzels op te lossen en om te gaan met de vele personages tijdens je zoektocht. Ben je klaar voor de waarheid achter Project Another?