STEEL LORDS
STEEL LORDS is een game vol strategie en keiharde gevechten, die bordspelelementen combineert met de actie van een vechtgame.
Licht en donker zijn verwikkeld in een strijd op leven en dood en jij staat aan het hoofd van een van de partijen.