Race The Sun
Je bent een ruimtevaartuig op zonne-energie. De zon is je doodsklok. Suis in een razend tempo richting de zonsondergang in een vergeefse race tegen de klok. Stel het onvermijdelijke uit door snelheidsboosts te vangen die de ondergaande zon laten omkeren - al is het maar voor even. Race The Sun is geïnspireerd op arcadespellen uit het verleden die zich richtten op highscores, korte spelsessies en pure lol gecombineerd met zenuwslopende spanning. De regels zijn simpel: crash niet, blijf in het licht, en vertraag niet!