Olympia Rising
Iola is een jonge krijgersprinses die na een vroege dood het hiernamaals in de onderwereld vindt. Ze moet door de verschillende regio’s van Hades’ rijk reizen en hordes dodelijke schepsels verslaan om te ontsnappen en de Olympus te bereiken. Spring, klim, hak en brand om in ieder level de uitgang te bereiken.
Gebruik dodelijke combo’s terwijl je door de lucht springt en laad een grote combo op om munten te verdienen waarmee je de veerman Charon kunt betalen om door de vele poorten in de onderwereld te mogen. Verken zes unieke en bizarre omgevingen, die allemaal verschillende uitdagingen, wezens en eindbazen herbergen.