Jij bent een dikke draak die het opneemt tegen de vijandige draken die jouw territorium binnenvallen! Stamp ze plat tussen de ruïnes van een oude stad, ga erop los in een dichtbegroeid oerbos, val ze aan tussen de vuurballen van een vulkaan en versla ze vliegensvlug in een met stormen en bliksem gevulde wolkenlucht.